ייעוץ עסקי

להשיג יותר מהעסק

הצעת ערך קולעת, מוצרים רווחיים ואסטרטגיית תוכן

נעים להכיר!

אני מירה רוזנפלד, יועצת עסקית וכלכלית לעסקים קטנים ועצמאים. אני מייעצת בתחומים של בניית מוצרים ותמחורם, הגדלת הרווחיות בעסק ושיווק מבוסס תוכן אותנטי ונעים במטרה להגיע להישגים מצויניים בעסק ולממש את הפוטנציאל העסקי והאישי

הגישה הייעוצית שלי שמה דגש על הקנית ידע וכלים כך שבעל העסק יוכל לבצע את רוב המשימות בעסק בעצמו במידה ויש לו זמן, ולהבין את התהליכים במידה והמשימות מתבצעות על ידי ספק אחר. בהתאם לגישה זו בבלוג שלי עשרות מדריכים עסקיים וכלכליים, המסבירים מונחים וידע מקצועי בגובה העיניים.

יש לי ניסיון של מעל עשר שנים בתחום הניהול הפיננסי, תכנון כלכלי ואסטרטגיות תמחור, עבדתי ככלכלנית בחברות גדולות במשק בחטיבות העסקיות וביחידות הכספים. אני בעלת תואר ראשון בכלכלה וניהול מהטכניון בהצטיינות יתרה ותואר שני במנהל עסקים MBA מאונ' תל אביב בהתמחות שיווק ואסטרטגיה. בנוסף עברתי הכשרות בייעוץ עסקי, אימון אישי ותכנון פיננסי. 

אני מציעה תהליך מסודר ומובנה בו נגבש ביחד סל מוצרים רווחי לעסק, נאפיין את קהל היעד, נתכנן את אפיקי השיווק הנכונים ונשיג יותר מהעסק. פגישות הייעוץ איתי מתקיימות בזום ונמשכות שעה.

למי אני יכולה לעזור?

אני עובדת עם עסקים נותני שירות המעוניינים בגיבוש אסטרטגיה עסקית מלאה המבוססת על תוכן בעל ערך בתדירות גבוהה. התוכן יכול להיות בפורמט טקסט, וידאו, גרפיקה, תמונות וכל מה שיעבוד לכם, העיקר שהשיווק שלכם יכלול ערך מוסף מעבר למכירת השירות עצמו. אעזור לכם לייצר מאגר רעיונות, אז גם אם אתם מרגישים שאין לכם כרגע על מה לכתוב זה בסדר, זה לא יפריע לייעוץ שלנו. אבל חשוב שתהיו מוכנים לייצר תוכן.

התוצאות של הייעוץ איתי אינן מיידיות. לוקח זמן לבנות אסטרטגיה שיווקית ולהתחיל לייצר תכנים שיעניינו את הקהל שלכם. אם כרגע אין לכם קהילה גדולה (אנשים שנחשפים באופן שוטף למסרים שלכם) אז נצטרך לבנות אותה, וזה יכול לקחת חודשים וגם שנים. מי שזקוקה להגדלת הכנסות עכשיו – הייעוץ איתי הוא לא הכתובת.

מה נעשה בייעוץ

מטרת הייעוץ העסקי היא לעזור לכם להשיג יותר מהעסק שלכם באמצעות שיפור באחד התחומים  בהם אני מתמחה: פיתוח שירותים רווחיים המבוססים על הערכים שלכם והצורך של קהל היעד, שיווק מבוסס תוכן אותנטי ונעים וניהול עסק רווחי. ביחד נעבוד על נושאי הליבה החשובים בעסק באמצעות שילוב בין עבודת עומק אסטרטגית עם חשיבה ותכנון לטווח ארוך, יחד עם הסברים מעשיים ופרקטיים הדרושים לתפעול השוטף של העסק כאן ועכשיו.

בין הנושאים בהם נעסוק בייעוץ:

  • אסטרטגיה שיווקית – אפיון קהל יעד, הגדרת ערכים וחוזקות, מציאת הבידול שלכם, מחקר השראות.
  • פיתוח ותמחור מוצרים – נתאים את המוצרים והשירותים בעסק לקהל היעד וליכולות ולחוזקות שלכם ונתמחר את המוצרים.
  • תוכנית תוכן  – נבחר את ערוצי השיווק המתאימים לכם ולקהל היעד, פורמט העברת התכנים, נכתוב את אסטרטגיית התוכן שלכם ונגבש המון רעיונות לתכנים.
  • הרווח בעסק – נבין מהו הרווח האמיתי בעסק על ידי ריכוז ההוצאות וניתוח ההכנסות.
  • תמחיר מוצרים – נחשב את הרווחיות של המוצרים והשירותים בעסק.
  • תכנון אסטרטגי – נייצר תחזית מכירות ורווחים לשנה הקרובה.

בשיווק מבוסס תוכן אנחנו יוצרים תוכן בעל ערך לקהל היעד שלנו על ידי שיתוף הידע המקצועי שלנו כדי לעניין אותו, לסקרן ולחבר אלינו. לאורך זמן התוכן מבסס אותנו כמומחים בתחום בו אנו עוסקים, מחבר אלינו את העוקבים ומחזק אצלם את ההחלטה לרכוש מאיתנו את השירות שאנו מציעים.

בייעוץ העסקי נעבוד על אחד או יותר מהנושאים הבאים, אשר ביחד בונים תוכנית שיווקית המבוססת על הידע המקצועי והיכולות האישיות שלנו.

  • ניתוח החוזקות והחולשות שלנו כבעלי מקצוע, מנהלי עסק ומשווקים – נבין איך למנף את החוזקות והיכולות שלנו ולהתמודד עם החולשות שלנו.
  • בחירת ערוצי השיווק ופורמט העברת הידע המתאימים לנו – כמו כתיבה בבלוג תוכן מקצועי, צילום וידאו של הסברים והדרכות ליוטיוב, תמיכה וסיוע בקבוצת פייסבוק ועוד.
  • הגדרת קהל היעד, אפיון הנישה הספציפית שלנו ותיאור הלקוח האידיאלי – יאפשרו לנו להבין את הלקוח שלנו – מה הצורך שלו ואיזה תוכן יעניין ויחבר אותו.
  • בניית לוח תוכן המותאם לנו, לקהל שלנו ולערוץ השיווק בו אנו משווקים – אפיון התכנים אותם נכתוב בכל אחד מהערוצים ולכל אחד מהקהלים.
  • יצירת בידול באמצעות החוזקות והערכים שלנו – והדגשת הבידול בכתיבה השיווקית שלנו.
  • הטמעת משפך שיווקי בעסק – נלמד כיצד להגיע לאנשים אשר אינם מכירים אותנו ולהשתמש בתוכן על מנת להפוך אותם ללקוחות.

הבסיס של עסק יציב ורווחי נמצא בהגדרת המוצרים של העסק וביכולת ליצור יותר הכנסה על ידי פחות שעות עבודה או הוצאות כספיות.

בייעוץ העסקי נוכל לבצע ביחד חשיבה ודיוק של אחד או יותר מהנושאים הבאים, ולהפוך את העסק לרווחי יותר:

  • פיתוח מוצרים ושירותים רווחיים – כאלו שיש להם פוטנציאל רכישה גבוה ובו בזמן לא שוחקים אותנו ומאפשרים זמן לניהול העסק וחיים אישיים.
  • ביצוע התאמות במוצרים ובשירותים הקיימים של העסק – אריזתם מחדש כך שיהיו אטרקטיביים גם ללקוח וגם לנו.
  • ייעול ניהול העסק ומתן השירות – הטמעת אוטומציות וכלים המבזבזים זמן יקר
  • ניתוח ביצועים – הבנת המספרים של העסק והסקת תובנות – למשל איתור אפיקי השיווק המוצלחים ביותר בעסק או  מאפייני הלקוחות הרווחיים ביותר

מסלולי הייעוץ שלי

אני מציעה שני מסלולי ייעוץ, בשניהם הפגישות מתקיימות בזום בשעות הבוקר והצהריים.

מסלול שיווק ראשוני

10 פגישות שבועיות לעבודה אינטנסיבית על הצעת הערך, פיתוח המוצרים והתשתית השיווקית של העסק.

בסוף התהליך תדעו איך לשווק לקהל היעד שלכם על מנת לגרום לו להתחבר אליכם ולרצות לקנות ממכם את השירות שלכם, בלי שיחות מכירה ארוכות ומייגעות. השירות שלכם יענה בדיוק על הצורך של הקהל ויהיה ארוז באריזות אטרקטיביות ונוצצות.

זהו המסלול אינטנסיבי שמתאים למי שמוכנים לעבוד (ולחשוב!) הרבה כדי לקדם את העסק שלהם וכולל פגישה שבועית שלנו ביום קבוע ושעה קבועה, ומשימות בשפע בין הפגישות.

מחיר: 3,000 ₪ (לפני מע"מ) לתהליך (או 3,510 ₪ כולל מע"מ אם אתם עוסקים פטורים).

מסלול פיתוח העסק

פגישה חודשית לסיעור מוחות, פיתוח העסק, מיקוד, ועידוד המשלבת ליווי במייל בין הפגישות.

אני מאמינה שכל אחד ואחת צריכים מישהי לדבר איתה על העסק שלהם – לפתח רעיונות, לחשוב בתוך ומחוץ לקופסה, לקבל חיזוק ועידוד, לחזור לדברים שעלו בעבר והוזנחו, לשמוע עוד נקודת ראיה ופשוט לדבר על הדברים. אני יכולה להיות המישהי הזאת בשבילכם.

המסלול מתאים למי שכבר מנהלים עסק פעיל ותוסס ומעוניינים לעלות שלב בעסק – לפתח מוצרים דיגיטלים, להרחיב את סל השירותים, לדייק את התוכן, להקים אתר ועוד.

מחיר: 400 ₪ (לפני מע"מ) לחודש (או 468 ₪ כולל מע"מ אם אתם עוסקים פטורים).

למה לעבוד איתי

ההצלחה שלכם חשובה לי

המטרה שלי היא שאתם תממשו את הפוטנציאל העסקי והאישי שלכם. אחרי שנים של עבודה כשכירה בתפקידים שלא דגדגו את היכולות שלי, השאיפה שלי היא לעזור לכם להצליח במה שאתם טובים בו.

תהליך מובנה ומסודר

סדר וארגון הוא ערך משמעותי עבורי. התהליך שלנו יעזור לכם לעשות סדר בבלגן ולהפוך את הבילבול שאתם חווים לתוכנית עבודה מסודרת. אני פרקטית, עניינית ומגיעה מוכנה לפגישות שלנו כך שתפיקו את המקסימום מהייעוץ.

יש לי את הידע והניסיון

למדתי והתמקצעתי בייעוץ לעסקים קטנים. ביחד נגבש סל מוצרים רווחי לעסק, נאפיין את קהל היעד, נתכנן את אפיקי השיווק הנכונים המתאימים לכם ולקהל היעד שלכם כך שתשיגו יותר מהעסק.

אומרים עליי

שאלון התאמה 🙂

מי מתאים לייעוץ איתי?

ייעוץ מוצלח בעיניי הוא כזה שיש בו חיבור טוב ביני לבינכם. זה לא אומר שאנחנו צריכים להיות החברים הכי טובים, אבל אני כן רוצה להתחבר לוייב שלכם, שהשיחה שלנו תהיה זורמת, שתרגישו פתוחים וחופשיים איתי, שתהיו מלאי תשוקה להצליח ושאתחבר לתחום העיסוק שלכם (כי אני רוצה לקדם עסקים שאני מאמינה בשליחות שלהם).

אני עובדת עם בעלי עסקים נותני שירות שמוכנים לקחת אחריות על ניהול העסק שלהם, שמבינים שכדי להצליח בעסק אנחנו צריכים לעשות דברים שלא תמיד בא לנו עליהם, שיש להם רצון לשתף את הידע שלהם באמצעות אסטרטגיה מבוססת תוכן ושיש להם סבלנות וזמן כי התוצאות של שיווק מהסוג הזה אינן תמיד מיידיות.

אם זה אתם – אנא מלאו את השאלון הבא המיועד לבדיקת התאמה ביננו ולהכנה שלי לשיחת ההיכרות איתכם.

השאלון מנוסח בלשון נקבה כי רוב הלקוחות שלי הן נשים, אבל אני עובדת עם כל המגדרים 😉  בשאלון יש 5 שלבים, עם 2-3 שאלות בכל שלב. משך הזמן למילוי תלוי בכם. השאלות מעוררות מחשבה וחקירה פנימית, ויכולות לעזור לכם גם אם לא נעבוד ביחד.

~~ לפעמים מייל התשובה שלי מגיע לתיקיית ספאם או קידום מכירות, אז אם לא ראיתם תשובה ממני תוך יום-יומיים, בדקו שם או עשו חיפוש על השם שלי (Mira Rosenfeld) ~~

בעלי עסקים שצריכים תוצאות עכשיו, מוכרי מוצרים פיזיים, סטארט-אפים, בעלי עסקים שזקוקים לייעוץ פיננסי או תוכנית עסקית למשקיעים – אני לא היועצת המתאימה לכם.

פרטי הקשר שלך כדי שאוכל לתאם איתך שיחת היכרות:
ספרי לי על העסק שלך:
מה הכי חשוב לך לשפר או לשנות בעסק? מהו האתגר העיקרי שלך?
אילו פעולות את עושה היום או עשית בעבר כדי להתמודד עם האתגר העיקרי?
מה המטרה שלך בייעוץ? מה חשוב לך להשיג (תחושה, תוצרים או תוצאות)? מה הציפיות שלך מתהליך הייעוץ?
הייעוץ איתי מתאים לנותנות שירות שמעוניינות ליישם אסטרטגיה שיווקית מבוססת תוכן. זה אומר לייצר תוכן (טקסט, וידאו או גרפיקה) בעל ערך לעוקבים שלך בתדירות גבוהה. האם זה משהו שיכול להתאים לך?
כמה שעות עבודה שבועיות תוכלי להשקיע בתהליך הייעוץ ובפיתוח העסק?
האם עברת תהליך ייעוץ לעסק בעבר? אם כן - עבור מה? איך היה הייעוץ? מה עבד לך בייעוץ ותרצי לשמר בייעוץ שלנו ומה לא עבד לך ותרצי שנפעל אחרת? אם לא עברת תהליך קודם – מה גורם לך היום לפנות ליעוץ? מה השתנה?
האם הכנת בעבר או שיש לך כעת תוכנית שיווקית או עסקית בעסק?
יש עוד משהו שתרצי לשתף אותי בו, שחשוב שאדע? לגבי העסק, לגבייך, שאלות לגבי תהליך הייעוץ?
אנא צרפי קישורים לנכסים הדיגיטליים שלך: אתר אינטרנט, דף פייסבוק, קבוצת פייסבוק, פרופיל אינסטגרם וכו'

יש שאלות?

אפשר לכתוב לי כאן:

לשלוח הודעה או מייל:

וואטסאפ ומייל ניתן לשלוח לי בכל שעה, גם מאוחר בלילה  או מוקדם מאוד בבוקר (לא לדאוג! ההתראות מושתקות)