תוכנית עסקית בעמוד אחד – קובץ להדפסה במתנה

תוכנית עסקית בעמוד אחד היא כלי שממקד אותנו בדברים החשובים בעסק שלנו. תהליך החשיבה, הכתיבה והתמצות של העסק שלנו לעמוד אחד: השירות והחוויה שאנחנו מציעים, הלקוחות שלנו, השיווק שלנו – עוזר לנו לראות את התמונה הגדולה והפרטים הקטנים ולדעת לאן אנחנו הולכים בעסק.

מתנה: תוכנית עסקית בעמוד אחד

קובץ PDF צבעוני וכיפי – אפשר להדפיס או למלא אותו במחשב (תוכנות PDF מאפשרות גם להקליד ולמלא את הטופס). 

את התוכנית נתלה בקיר ליד שולחן העבודה שלנו, כך שנוכל להיעזר בה יום יום ולהתמקד מחדש.

נא לבחור:

מה יש בקובץ?

תוכנית עסקית בעמוד אחד מורכבת מ-4 שכבות:

  •  אני והעסק שלי – נכתוב את המסר העיקרי בהצגה העצמית, ממה מורכבות ההכנסות בעסק ואת החזון העסקי: עוד כמה שנים – מה ארצה לעשות, כמה ארצה להרוויח וכמה שעות לעבוד.
  • קהל היעד שלי – הלקוחות הם הכי חשובים בעסק – אם אין לקוחות, העסק לא יכול להתקיים. כאן נכתוב למי אני פונה, מה חשוב להם ואילו קשיים, צרכים ורצונות שלהם המוצר שלי פותר.
  • השיווק שלי – איפה אני משווקת ובאיזו תדירות, איך מגיעים אליי הלקוחות, איזה מסלול הם עוברים בין התכנים וערוצי השיווק שלי, ומדוע הם בוחרים בי (כאן המקום לעוף על עצמכם!).
  • ממש חשוב! – כמה נקודות שכדאי לשים עליהן דגש בניהול בעסק. עם מי אוכל לשתף פעולה, איזה גבולות אני מציבה בעסק (איזון בית-עבודה או גבולות ללקוחות) ומה הפרויקט הבא שלי!

התוכנית בעמוד אחד מתאימה גם לבעלי עסקים עם תוכנית עסקית מפורטת וגם למי שאין. אם כבר יש לכם תוכנית עסקית, נמלא את העמוד, נתלה מול העיניים ונשתמש בתוכנית ביום-יום. אם אין לכם תוכנית עסקית – החשיבה והמיקוד בתהליך המילוי של העמוד הם חלק חשוב בהתפתחות העסק שלכם.

בהצלחה!

אם תרצו ייעוץ אישי ממני לבניית התוכנית העסקית שלכם (בעמוד אחד או עשרה) תוכלו להיעזר בשירותי הייעוץ שלי.

נא לא לשלוח שאלות מקצועיות, לא אענה עליהן. 

נעים להכיר!

נעים מאוד, אני מירה רוזנפלד, יועצת עסקית וכלכלית לעצמאים. אני מלמדת חשיבה אסטרטגית לטווח ארוך, שיווק אותנטי ונעים באמצעות תוכן והבנה וניתוח של נתונים כלכליים, במטרה לעזור לעצמאים להגיע להישגים מצויינים ולממש את הפוטנציאל שלהם. אני מאמינה במצויינות ובדוגמה אישית ולכן את הדברים שאני מלמדת – אני גם עושה בעצמי.

אני משווקת באמצעות תכנים במגוון פלטפורמות (פייסבוק, בלוג, ניוזלטר ויוטיוב), מנהלת את הכסף שלי ותמיד חושבת קדימה, איך לעשות יותר, איך להצליח יותר ואיך לעזור יותר לקהילה שלי.

יש לי ניסיון של מעל עשר שנים בתחום הניהול הפיננסי, תכנון כלכלי ואסטרטגיות תמחור. אני בוגרת תואר ראשון בכלכלה וניהול מהטכניון בהצטיינות יתרה ותואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת תל אביב בהתמחות שיווק ואסטרטגיה. בנוסף התמחיתי בייעוץ עסקי לעסקים קטנים, באימון אישי ובתכנון פיננסי אישי. עוד עליי

דילוג לתוכן